KeBahagiaan MiLIk BerSama: Kasih Sayang Yg mUla Pudar..

Monday, November 22, 2010

0

Kasih Sayang Yg mUla Pudar..


Bukan ku meminta jatuh cinta tak juga ku pinta untuk bertemu dengan mu sayang.. Namun..takdir itu telah menemukan kita.. dan keselesaan antara kita telah membuat aku menyintaimu diam2.. Namun ku tahu.. Kau hanya mainkan diriku. Kau hayati watak dengan baik skali sayang.. dan akhirnya,..kau mengaku..kau telah di tawan oleh budi pekertiku.. yang dahulunya paras rupa yang kau cari.. Selama sepurnama kita melayari kasih sayang yang terbina ini.. Tiada apa yg mampu gugatkan kasih syg ku ... dan aku telah berjanji..hanya dikau.. Kusangkakan panas hingga ke petang..rupanya hujan di tengah hari.. Badai yang melanda ..telah menjauhkan ikatan kita.. semakin longgar.. longgar.. Dan ikatan kasih syg itu mula terlerai.. Kau semakin jauh..walaupun kau dekat.. Ketika itu... Muncul insan yang sudi berkongsi segalanya.. Walaupun kebenaran itu masih tersembunyi.. Dan akui... Semakin hari..aku mula mencintai dia.. Bukan aku minta sebegini sayang.. Aku cinta ... aku sayang..namun.. Cinta kita telah pudar.. Maafkan aku syg..

0 comments:

Post a Comment